mat


Tja! kom hem för en stund sen och ska snart äta mat med mamma och lillebror. Idag var det en heeeelt vanlig dag som det alltid är. Igår hade jag 3 prov i NO matte och spanska(nationella). Det gick fett bra på spanskan och helt okej på no och matte. Måste verkligen få upp mina betyg innan jag går ut grundskolan. Hahah när jag säger grundskolan så låter det som att jag ska sluta 5an typ. Men nu är det ju inte så, går ju ut 9an i år. Och börjar på gymnasiet. Fan vad nervöst men ändå skit kul. Jag längtar! Måste kolla mer gymnasium dock. För jag har bara valt ett som jag verkligen vill gå på, och det är Stockholm hotell och resturanf skola. Och alla tror nu att det bara är en skola för dom som ska gå resturang linje men jag ska gå hotell och turism programmet. Iaf, snart ska jag få en systerson. Bara 10 veckor kvar, snacka om att jag längtar!
nej men nu börjar jag bli jääävligt hungrig så jag ska käka en fet portion med foooood.
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback