sin nombre

tja. Har inte bloggat på ett tag. Men jag väntar på att min kompis ska fixa min blogg design, för jag har gjort en ny blogg, för jag hatar namnet på den här bloggen, fattade inte varför jag valde just det namnet, hahah. sitter i soffan med min syster och hennes kompis och tittar på en film som heter "Sin Nombre". Den är fett bra, men jag har sett den för många gånger, så man blir lite trött på den. Jag har ett riktigt sug på att jag vill blogga, men om vad. Jag kommer börja med lite saker som jag ska blogga om. Det kommer finnas "dagens babe" och "favorit citat" och och ibland "veckan babe" när jag inte pallar skriva om folk varje dag. Kommer ha frågestund också. Och ska kanske börja med bloppis också. Så ni får kommentera om ni tycker att jag ska skriva om dom sakerna.
Och jag måste bara påpeka en sak.. Jag ÄÄÄÄLSKAR killar med magrutor. Det är nog det bästa som finns! Muuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback