dryg lördag

det här är nog den drygaste lördagen någonsin. Har inte varit ute någonting på hela fucking dagen. Har bara suttit vid datan, ätit, kolla på tv och rökt och så fortsätter det så heeeeeela dagen. Fattar ni inte vad dryg det skulle vara om det var så hela tiden? Allvarligt? Fyfan! Men sitter iaf i köket och har precis skrivit om 7 personer i min blogg. As jobbigt, men har man gjort en status om det så måste man ju fullfölja det. Hahah.. Ska kolla på tv nu och ge datan till min syster. Ska ta en cigg också. Ser ni? Det håller ju på hela tiden, data, tv, röka om och om igen. Jag pissar på den här lördagen alltså. Och jätte kul, nästa lördag är jag hos min pappa, samma saker kommer upprepas igen, yeeeeey. Kan mitt liv bli sämre?? HJÄLP! Aja, gotta bounce. Ha en fortsatt trevlig kväll.
C'yaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback