facebook status - part 2


Stephan Sellén en riktig skön kille. Han är skit snäll.
Massa oförglömliga minnen med han. Fin är han också ♥


Emma Petré Ling Hon är nog den mest goaste tjejen någonsin.
Så jävla rolig, skrattar alltid när jag är med henne.
Hon är vacker dessutom ♥


Jovana Cerovic världens mest roligaste tjej. Är man med henne
så har man aldrig tråkigt. Hon kan få en att skratta bara av att säga hej typ.
Och kolla bilden så fin hon är ♥


Jennifer Stahre min fina lillasyster. Det går inte ens att beskriva med
ord hur du är. Lilla sötnos. Du är mitt allt. Jag älskar dig grovt ♥♥


Marwan Iskander min broooor. Han är fan bäst.
han är en riktigt tung grabb. Och feeeeett snäll ♥


Youser Mowafak denna brud är så jävla snäll. Men är du elak mot henne så kommer
hon göra ditt liv till ett helvete. Och hon är så jävla vacker, kolla bara ♥


Sofia Lundgren hon är som en syster för mig. Hon är jätte trevlig.
Hon har ett hjärta av guld, ett hjärta fullt med kärlek. Hon är jätte fin ♥

Det var part 2 av min status grej. Mera personer kommer imorgon.
Släng in en kommentar gullisar.
Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback