facebook status - part 1

hade skrivit en status på facebook att den som gillade den
skulle komma upp på min blogg. Här kommer de 10 första.


David O'brien min boder från en annan moder. En skit snäll kille.
Men han bor i England så har inte träffat han på typ 1 år eller nåt. Miss u brooo ♥


Robin Thorenius min bror, en riktig tung grabb. Jobbig ibland.
hahah, bjuder mig alltid på cigg :) Tack robin!


Arelis Dancehall en riktig skön tjej. Har träffat henne 1 gång
men man märker på henne att hon är fett rolig, skiiiit fin är hon också. You go girl! ♥


Sara Hallström en jätte söt tjej, som jag träffat några gånger
men hon är jätte snäll och rolig. ♥


Nicolas Lopéz skön kille. Länge sen man såg.
Typ förra sommaren tror jag. Katten eller? ;)


Berivan Salih min lillasyster. Hon är riktigt rolig. Hon är
absolut bäääst! Love u girl. Fin är hon också! ♥


Ewelina Edberg en jätte söt tjej med ögon som seriöst DÖDAR!
skit snäll är hon också! ♥


Kommer skriva om 7 stycken i varje inlägg, orkar inte mer nu. Ska snart sova. Så det kommer mer imorgon. Puuuuuuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback