pappa


ska snart till bästa pappa, har inte träffat han på jätte länge. Ska köpa lite mat innan jag drar dit också. Idag var jag vid nacka gymnasium men jag missade öppet hus tiden så blev lite irriterad. Och det är skit långt till den skolan från buss stationen. Så nej tack nacka gymnasium. Funderar faktiskt på Stockholms hotell och resturang skola. Den verkar jätte bra. Då har jag nära till skolan också så det är ju bra. Men skulle jag börjat i nacka så skulle jag vara tvungen att åka till slussen sen buss därifrån till järla station sen från järla station till skolan som tar typ 10 min att gå, men går man segt så tar det typ 15. hahah så hej då nacka.
Ska börja röra mig nu, hejdooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback