29 december

tja!
sitter i sängen med datan i knät och skriver detta inlägg till er. Sitter också vid facebook och pratar med lite personer. Jag sa ju att ni skulle få klite bilder på det jag köpte igår och i förrigår, men har inte hunnit tagit kort på allt men det kommer komma upp på bloggen så snart som möjligt. Förlåt, ör dålig med sånt, jag vet.. dumma mig. Men ska bättra mig! I promise! Vad ska ni göra på nyår? Jag kanske ska chilla hos en kompis eller vara med mamma moster och bror. Vet inte än. måste prata med mamma innan. Vill veta vad ni ska göra på nyår. Släng in en kommentar fan :) Ska kolla film nu sen sova. Men vi hörs imorn. Massa kyssar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback