kladdkaka


(jääääätte gammal bild på mig och sussi, tycker faktiskt vi är ganska lika på ngt sätt, eller?)
Tja. Kollade nyss på en film med mamma syster och hennes kompis. Men har nu bytt plats till min fina och köna säng. Ska kolla runt lite på facebook. Läsa lite bloggar osv. Ska också äta min goda kladdiskakis, hihi. Tjock, jag vet. Sen ska jag väl ta en cigg, och sen go to sleeeeep. Känner mig skit trött idag, vet inte varför? Kanske sovit för lite eller? När jag kom till min mormor idag efter vi hade ätit och allt och efter vi kollat kalle anka, haha. så öppnade vi julklappar. Jag fick ett par örhängen av min moster, pengar av min andra moster och pengar igen av min mormor och morfar. Kom hem runt 10. Har faktiskt inte mycket mer att skriva så, jaaa. Men jag slänger in ett inlägg senare innan jag hoppar i säng. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback