lite mys till harry potter filmer!

precis som rubriken säger så ska jag mysa lite till harry potter filmer. Dom är så jävla intressanta! Ska äta vitlöksbröd och dricka teeee. Iaf, jag har precis kommit hem från en helt vanlig och tråkig skoldag, men den gick väldigt snabbt. Som tur va. Och på vägen hem kunde jag inte låta bli att ta foto på allt omkring mig för det är så fint ute nu när snön ligger kritvit på träden och marken och bänkar och allt annat som finns. Tog faktiskt ett antal bilder, kanske 8 stycken haha, lägger ut några senare så ni får se hur det ser ut på vägen mot mig :) Så jävla vackert! Ska fixa mitt te nu och kolla till mina vitlöksbröd och sen lägga mig i sängen och sätta igång filmen. Vad ska ni göra förresten, ni kanske ska ut eller något? Let me knoooow! PS. En bild på min outfit kommer också :) 
Hahah, heidoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback