mera julklappar

jaha, då har man typ precis kommit hem. Varit ute med jossan en stund efter jag kom hem från mina kusiner, hade en liten julafton nummer 2. Och imorgon kommer nummer 3. Vi gick till centrum för jag skulle fixa cigg till mig, men typ inget var öppet så fick köpa 3 stycken av jossan. så jag klarar mig imorgon och nu på kvällen. Men nu på kvällen så är det direkt ingen fara för jag ska snart sova för jag är så jävla trött. Ska vara hos farmor klockan 1 imorgon, så måste gå upp typ halv 12 så jag inte blir försenad. Kommer träffa min syster imorgon också som jag inte har träffat på jätte länge, för hon bor ju inte i stockholm. Hon bor långt åt helvete, och då menar jag enköping. Och farmor farfar och pappa har jag inte heller träffat på ett tag. Så det ska nog bli rätt så trevligt imorn. Får man hoppas iaf.. Tog nyss bilder på det jag fick i julklapp. Ska nog äta någon macka eller något sen röka och krypa ner i sängjäveln, haha. Och det kommer mer bilder imorgon, några från idag och några som kommer tas imorgon.PS. Fick pengar också, som inte behövs ta kort på.. Heeeidoooo
Här har ni bilderna
 
 
hidden passion, en parfym. luktar skiiit gott.
  
 ett korshalsband, som hänger ner till typ över naveln.
  
en bok som typ handlar om killar haha. Den heter typ " söta pojkar är bara på låtsas"

ett till halsband med massor med hjärtan som hänger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback