miniköp i farsta

kom typ precis hem från farsta. Och sitter just nu vid datan och målar mina naglar samtidigt haha.mötte mamma i farsta och käkade donken :) Gott! Ho hade köpt julklappar till mig och min syster o bror.Jag vill öppna nu. Hatar när man vet att man har fått julklappr för då vill man öppna dom så fort det bara går haha. Men jag får helt enkelt väta till julafton *suck*. Ikväll ska jag till gården med min brownie, jennifer. Hoppas jag får gå ut eftersom jag var hemma från skolan. Hade ändå bara lite huvudvärk och ont i magen, men det har lugnat ner sig nu. Iaf, robin kommer hit och bjuder mig på en cigg, så snäll han är! Slänger in en liten bild på mitt lilla köp och min outfit idag.
hejdå!
(köpte nagellack där det är typ 2 i 1, och en eyeliner)

jeans och en tröja


Kommentarer
» robin

hahaha ja visst e jag snäll kom ihåg det nästa gång du kallar mig taskig ;)

2011-12-14 // 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback