slaggar hos farmor med storasyster


ska bara städa klart mitt rum, packa ner lite saker i en väska sen drar jag mot farmor. Ska sova där inatt med min syster som precis kommit till stockholm från enköping. tog bilder på det jag fick med mig hem och ska fota det jag fick med mig hem igår. Var i farsta idag med josefine hennes mamma och hennes syster. Hade inte så mycket pengar men blev nöjd över det jag köpte. Fick med mig 3 saker hem idag och 2 stycken igår. Ni får bild på dom imorgon eftermiddag. Måste fortsätta med mitt rum sen måste jag byta kläder och röra mig mot tuben. Ni får ha det så gött så länge. Och ni som läser min blogg. Ni får gärna stanna kvar här och när ni ändå är inne på min blogg. släng in en kommentar ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback