ber om ursäkt

förlåt, har inte kunnat skriva något inlägg alls. Har inte haft någon dator för att ena har gått sönder och den som jag har nu har min mammas kille gjort lösenord på. Men mamma skrev det till mig så jag kunde logga in för jag måste göra min fittläxa.. Så passade på att blogga också haha. Men iaf, sitter och ska skriva en krönika som ska lämnas in imorgon. Kill me! Har inte ens börjat, men ska faktiskt skriva om abort. Det finns ju mest dåliga saker, men vissa saker är bra med det också. Måste fortsätta nu. Ska verkligen kriga för att skriva inlägg. Har varit riktig pain in the ass för att jag inte kunnat skriva någonting. Kanske skriver ett inlägg ikväll, we will see about that. Puss hejdoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback