något oviktigt sådära, hahah

1. När grät du senast? - typ för en timme sen.
2. Har du lätt för att bli kär? - verkligen inte.
3. Vilken låt är bäst just nu? - drop it low med kat deluna.
4. Är du snål eller generös? - snål med vissa saker men annars generös. 
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Sarah Jessica Parker
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - LAKRITS! 
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - inte så öppen men ärlig verkligen. 
8. Vad tar du med på en fest? - dricka ofc! 
9. Har du ett bra självförtroende? -  inte direkt på topp, men.
10. Nämn en snygga kvinnliga modeller. - Tyra Banks
11. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Haha förmodligen träna som nästa alla killar gör..
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - trevlig och social, prata inte för mycket, hahah 
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Enrique Iglesias, muuums!

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Fanny
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Ingen jääävla aning
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - lägenhet
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony ericsson
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - godis, Josefine min barndomsvän och mamma. 
20. Bästa boken du läst? - Fuck that, läser inte böcker..
21. Nämn dina närmsta vänner. - Josefine, sussi, Jennifer brown och några fler.
22. Vad har du för planer för denna dagen? - kolla på film sen sova, klockan är halv 1.

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - pluggar -.-
24. Hur många barn vill du ha? - 2 max..
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - riktigt grovt, men det slutade dåligt. 
26. Vilka länder har du besökt? - finland med båt, aldrig åkt flygplan :$
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - falska människor, folk som ljuger, folk som tar droger.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Enkelt! ORLANDO BLOOOOOM!
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - den kan se ut på många olika sätt.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 25 maj, tvilling
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?  -  bryr mig faktiskt inte, deras liv..
32. Film hemma eller bio? - både och.
33. Vem fick du senast sms av? -  Jennifer brown
34. Vem ringde du sist? - Jennifer brown
35. Hur är ditt humör just nu? - trött och sur..
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - typ inget, ganska nöjd med mitt utseende. 
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - singel, Såååå skönt!
38. Är utseende viktigt för dig? - en aning.
39. Hur många konserter har du varit på? - ingen, fuck konserter. 
40. Något du inte kan leva utan? - min mamma
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - du var mitt allt med anton och affe.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - fan vet jag, dom gör som dom vill, I don't give a fuck vad folk tycker och tänker om mig.

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Hallåååå? Såklart!
44. Vad tycker du om adoption? - måste man göra det så måste man..
45. Åldersskillnad i förhållande, okej eller inte? - för mig är det högst 3 års skillnad.
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - trivs bra som det är. 
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - hahah 1 månad och 3 veckor..
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - komedi och vissa skräck filmer.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - haha min mamma säger att jag är lik mrs. Addams i filmen familjen addams. om ni vet vilken film det är.
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Men varför ska jag nämna det här om ingen annan vet? haha stupid question.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback